sobota, 9 maja 2015

Halooooo? Jeśteś jeszcze? Czemu nie piszesz?

Cześć kochani!
Jak zauważyliście, od ponad miesiąca nie dodałam nic a nic. Trochę (a nawet bardzo) mnie to smuci, lecz nic na to nie poradzę. Mój komputer już chyba na dobre odszedł z tego świata, a pisanie całych rozdziałów na telefonie graniczy z cudem i bardzo narusza moją cierpliwość.
A więc, nadszedł ten straszny moment:
Muszę zawiesić opowiadanie. 
Na jak długo? Nie mam pojęcia. Jak tylko będę miała taką możliwość. Nadal będę zaglądać na Wasze blogi, komentować i dzielić się wrażeniami, a historię Chione odsunę na kilka tygodni.
Proszę nie bijcie. Z własnej woli nigdy nie zrobiłabym tego. :(

P.S Nadal możecie mnie powiadamiać o nowych aktywnościach na Waszych blogach w komentarzach. ;]
P.S x2 Wybaczcie!
~ Wasza Kat(i)

8 komentarzy:

  1. :C
    To naprawdę wielkie nieszczęście... dlaczego? Och! Okrutny świecie, czemu? T~T
    Mogę mieć tylko nadzieje, że wkrótce wrócisz z nową porcją weny! Trzymam za Ciebie kciuki!
    Ta złośliwość rzeczy martwych... brrr! Okropieństwo!
    Wiesz, właśnie nauczyłam się kilku fajnych synonimów i chciałam się nimi pochwalić, wychwalając w ten sposób Twój blog, ale mój niecny plan chyba jednak się nie ziści :c
    Wiedz, że będę czekać!
    Życzę morza weny, abyś mogła napisać kilka rozdziałów do przodu w swoich zeszycie, czy gdzieś tam, aby później przepisać je na laptop i dodawać rozdziały codziennie! :D
    Bussis!
    Twoja oddana czytelniczka, Mika :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej!
    Wiem, że zawiesiłaś bloga, ale to nie znaczy, że nie zasłużyłaś na wyróżnienie :*
    Nominuję cię do LA!
    Więcej inf u mnie:
    http://nowa-w-hogwarcie.blogspot.com/2015/05/liebster-award-7-8-9-i-10.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tęsknię za twoim opowiadaniem... Wracaj do nas, kochanie! :*

      Usuń
  3. Ja tez ostatnio zaginęłam w akcji na dwa miesiące.Miałam nadzieję, ze wchodząc na twojego bloga bede miała troszkę zaległości do nadrobienia, a tu takie rozczarowanie, no coż nie pozostaje mi nic innego jak tylko czekac na ciebie cierpliwie, a jesli ci sie nudzi tto zapraszam do siebie, jest nowy, dlugo wyczekiwany rozdział :)
    Paaaa i do szybkiego napisania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czesc Słoneczko :p
      dziękuję ci bardzo, że do mnie zajrzałas i dałaś o sobie znac w postaci komentarza, już się bałam, że całkiem nas opuściłaś :)
      pozdrawiam cię cieplutko i życzę potopu weny, obym szybko poznała dalsze losy Willa, bo wiesz, powiem ci w tajemnicy, że trochę za nim tęsknie!!!

      Usuń
    2. Zapraszam na ostatni rozdział losów Dominiki i Alana!
      http://nim-ci-zaufam.blogspot.com/

      Usuń
    3. Przepraszam, że tak ci tu spamuję, skasuj jak przeczytasz :) chciałam cię tylko zaprosic na pierwszy rozdział mojego nowego opowiadania :)
      http://nauczysz-sie-mnie.blogspot.com/
      Przepraszam uniżenie :****

      Usuń
  4. Ehh, doskonale rozumiem Twoje problemy "techniczne". Gdy mój blog działał jak należy (nie to, co teraz XDD), to awaria komputera była totalną załamką i katastrofą, bo telefon absolutnie nie był w stanie go zastąpić. Pozostaje więc mieć nadzieję, że uda Ci się wrócić do nas i pisać... oby jak najszybciej!
    Pozdrawiam
    konie-filmy-ksiazki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń