piątek, 5 grudnia 2014

Poznajmy się, dobrze?

Co będę tu opisywać?
Spokojnie, nie będzie to kolejny blog o "ciekawym" życiu nastolatków. Zamierzam z nudnych doświadczeń stworzyć coś wspaniałego! Wiem, wiem.. Brzmi to trochę zagadkowo i niezbyt konkretnie, ale cała magia tkwi w zdobywaniu wiedzy! Wszystko opisane będzie Wam zupełnie odległe, ale na swój sposób odnajdziecie tu siebie. Stworzę historię dla każdego, znajdziecie tu własne historie zamknięte w małym pudełeczku otwartym na świat i tętniącym życiem! Nadal nie jesteście pewni co odnajdziecie wśród "stronic" mojego bloga? Może ten krótki wstęp wstępów rozjaśni wasze umysły. 
Znalazłam Cię! Po tylu latach szukania nareszcie moja przyszłość się rozjaśnia! Nawet nie masz pojęcia ile lat poświęciłam na poszukiwania, naukę o Twoim gatunku i odpowiednie przygotowania. Czemu tak dziwnie na mnie spoglądasz? Masz rację, nie powinnam  tak zaczynać naszej znajomości. Jestem Chione, witam w krainie Novitas. Nie jesteś tu bezpieczny, ale wiem gdzie tacy jak ty znajdują schronienie. Tak się złożyło, że nie jestem mile widzianą osobą, za to wiem jak przeżyć w tutejszych lasach, więc lepiej trzymaj się mnie i nie zostawaj z tyłu.
Mam nadzieję, że zostaniesz z moim blogiem na dłużej. Postaram się jak najbardziej trafić w gusta moich cztelników. Piszcie opinie w komentarzach, w końcu ten blog jest dla Was! Następny wpis ukaże się już jutro :).
~ Kat(i)

4 komentarze:

  1. świetny blog ;)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    http://angelusiek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No, no... Ciekawy wstęp :D Lecę do następnego postu. Zobaczymy, czy twoje opowiadanie przypadnie mi do gustu ;) Pozdrawiam!
    http://nowa-w-hogwarcie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie się zaczyna, mam nadzieję, e później będzie jeszcze lepiej :)

    http://vampireandmillionaire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wstęp jest intrygujący, myślę, że opowiadanie przypadnie mi do gustu. ;)

    Pozdrawiam z mallaroy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń