środa, 10 grudnia 2014

Odbiegamy od historii... :)

Cześć wszystkim!
W tym poście trochę pominiemy historię Chione i śpiącego. Pewnie niejeden z Was ma dużo na głowie więc dla ścisłości chcę ustalić w jakie dni możecie spodziewać się kontynuacji opowieści. Mianowicie:
- Wtorek (tego dnia oczekujcie mojej aktywności w późnych godzinach)
- Czwartek (godziny wieczorne - 17/18)
- Piątek ( po południu - 15/16)
- Sobota (południe)
- Niedziela (południe)
Mam nadzieje, że ułatwi nam to współpracę! 
    Oczywiście zapraszam Was tutaj także w pozostałe dni. Będę zamieszczać tu zdjęcia, dodatkowe informacje (np. o bohaterach), odpowiedzi na Wasze pytania i rzeczy tego typu. Podsumowując - luźniejsze posty. Powód Was nie zdziwi - w pozostałe dni po prostu mam multum zajęć i pisanie ze zmęczeniem i bólem głowy nie będzie sprawiało mi przyjemności. Podczas pisania tej notatki wpadłam na dość ciekawy pomysł. Te luźniejsze posty będą dodatkowo pisane innym kolorem czcionki. Co o tym myślicie? Piszcie w komentarzu, a teraz przejdźmy do drugiego tematu posta. Tak więc dziś na dobry początek zamieszczę parę zdjęć:
Temat: WYGLĄD ŚMIERCI




 Zgadnijcie na której z tych gór znajduje się jaskinia śpiącego (zdjęcie powyżej)




Obrazki przedstawiają Śmierć moimi oczami i właśnie tak będę ją opisywać. Oczywiście, nie chcę ograniczać waszej wyobraźni, tak więc nie musicie się nimi sugerować :)
~Kat(i)

1 komentarz: